Wij helpen u graag. Vrijblijvend advies nodig? 088 - 50 51 500
Hoe wordt een hotel of restaurant beoordeeld als de lift niet werkt… De lift zorgt er voor dat uw gasten zich prettig kunnen verplaatsen en het is één van uw visitekaartjes. Hierbij past een nette, comfortabele lift die 100% betrouwbaar is, zonder dat er hoge servicekosten zijn. SkyLift is thuis in de wereld van hospitality en snapt dat alles draait om beleving. U kunt rekenen op de beste 24/7 service. Onze monteurs zorgen ervoor dat uw gasten geen hinder ondervinden van de werkzaamheden.
Wij houden rekening met de behoeften van u en uw gasten. Slim inplannen van werkzaamheden, snel verhelpen van een storing, assistentie bij een brandmeldingstest, maar ook managementinformatie als het gaat om meerdere liften. U kunt altijd rekenen op onze snelle en vriendelijke servicedienst.
De lift heeft een prominente plek in de exploitatiekosten. Denk hierbij aan de directe kosten voor het energieverbruik, onderhoud en keuringen en indirecte kosten voor het gebouw- en liftmanagement. In onze dienstverlening staan hoogwaardige kwaliteit, lage tarieven en uitgebreide informatievoorziening centraal. Hiermee helpen wij om te besparen op de exploitatiekosten van uw lift.
Wij vinden dat een lift een gebouwleven mee kan gaan. Goed onderhoud en van tijd tot tijd vervangen van noodzakelijke componenten is voldoende. Hierbij zoeken wij bij voorkeur naar besparende oplossingen die de onderhoudsintensiteit, het energieverbruik en de toekomstige exploitatiekosten verlagen. Om grip te krijgen op toekomstige kosten, helpen wij u graag aan een meerjarenbegroting gebaseerd op de conditie van uw lift.
Heeft u een onderhoudscontract bij een andere partij? Vraag vrijblijvend een second opinion aan!
Bent u benieuwd wat SkyLift voor u kan betekenen? Vul onderstaand formulier in. Binnen twee werkdagen wordt er contact met u opgenomen. Heeft u aanvraag spoed? Bel dan naar (088) 505 15 03.