Woningcorporatie

Dagelijks wordt er door vele bewoners gebruik gemaakt van de liften. De lift heeft daarmee in veel woon- en zorgcomplexen een belangrijke functie. Zeker in de situatie dat mensen er volledig afhankelijk van zijn. Bewoners verwachten een lift die betrouwbaar functioneert, 100% veilig is en een nette uitstraling heeft. Zonder dat hiervoor hoge servicekosten worden berekend. Of het nu om enkele of een honderdtal liften gaat, dit is nu net de expertise van SkyLift. U hoeft alleen maar de regie te voeren.

Focus op klanttevredenheid

Of het nu gaat om accurate administratie, tijdige meerjarenbegrotingen, het snel verhelpen van een storing, standby-dienst bij verhuizingen, assistentie bij een brandmelder test, opvolgen van speciale toegangsprotocollen of actuele managementinformatie. U kunt altijd rekenen op onze snelle en vriendelijke servicedienst. Een belletje of mail naar uw vaste contactpersoon is voldoende. Het is zinvol om periodiek overleg te hebben met uw vaste contactpersoon en alle KPI’s door te nemen. Zo houden we gezamenlijk focus op klanttevredenheid!

Duurzaam besparen

Wij vinden dat een lift een gebouwleven mee kan gaan. Goed onderhoud en van tijd tot tijd vervangen van noodzakelijke componenten is voldoende. Hierbij zoeken wij bij voorkeur naar besparende oplossingen die de onderhoudsintensiteit, het energieverbruik en de toekomstige exploitatiekosten verlagen. Om grip te krijgen op toekomstige kosten, helpen wij u graag aan een meerjarenbegroting gebaseerd op de conditie van uw liften.

Proactief samenwerken

Vragen die in de dagelijkse praktijk aan bod komen: ‘Hoe ver kan SkyLift gaan als ketenpartner? Hoe worden de contractafspraken geborgd? Is er een mogelijkheid om tijdelijke liftvoorzieningen aan te brengen? Zijn er innovatieve mogelijkheden tot verdere besparingen op de TCO?’ In een goede samenwerking is vertrouwen de sleutel. Wij denken zeer ver met u mee en zoeken graag in overleg met u naar de “win-win”.

Service to make you smile

  • SkyLift is thuis in alle merken liften en 24/7 in de buurt met de juiste kennis en de juiste onderdelen.
  • Ruime ervaring binnen de corporatiebranche en met grotere liftportefeuilles.
  • Focus op klanttevredenheid door periodiek overleg op tactische en strategisch niveau.
  • Conditie gestuurde en duurzame oplossingen voor planmatig onderhoud.
  • Wij nemen de tijd voor goed onderhoud en rijden gerust een keer extra langs. Dat voorkomt storingen.
  • Prestaties zijn inzichtelijk via MySkyLift op onze website, emailberichten of uw eigen portal.

Heeft u een onderhoudscontract bij een andere partij? Vraag vrijblijvend een second opinion aan!

Offerte aanvragen?

Bent u benieuwd wat SkyLift voor u kan betekenen? Vul onderstaand formulier in. Binnen twee werkdagen wordt er contact met u opgenomen. Heeft u aanvraag spoed? Bel dan naar (088) 505 15 03.

Services

Waarom Skylift

Betrokken
Betrouwbaar
Besparend
Meer over Skylift