Een lift kan levenslang mee en hoort altijd te werken! Goed onderhoud en van tijd tot tijd vervangen van componenten is voldoende. Dat is goed voor uw portemonnee én goed voor een duurzame wereld. Hierbij zoeken we bij voorkeur naar besparende oplossingen die de onderhoudsintensiteit, het energieverbruik en de toekomstige exploitatiekosten verlagen. Door middel van een modernisering, voldoet de lift weer aan wensen van deze tijd en wordt de levensduur van uw lift significant verlengd.

Vervanging van de lift?

Er zijn situaties waarin een totaalvervanging van een lift, interessanter lijkt dan een gedeeltelijke modernisering. Zelfs dan loont het de moeite om te kijken of er delen van de lift behouden kunnen blijven. Denk hierbij aan leidersconstructies en het tegenwicht. Dit is niet alleen goed voor uw portemonnee. Het is duurzaam, voorkomt vaak bouwkundige aanpassingen en beperkt de stilstand. Onze expertise op dit gebied gaat zeer ver en onze adviseur geeft u geheel vrijblijvend advies.

Merkonafhankelijk

SkyLift maakt gebruik van marktvrije producten die door iedere liftenfirma aangeschaft en onderhouden kunnen worden. U bent dus niet afhankelijk van leveranciers en omdat de vervangingskosten van marktvrije producten laag zijn, biedt het u op langere termijn de laagste exploitatiekosten.

Tijdelijke oplossingen

Bij het uitvoeren van een modernisering is het mogelijk dat de lift langer dan gewenst buiten gebruik is. Wanneer er gebruikers zijn die zich zonder lift niet kunnen verplaatsen, kan er een tijdelijke maatregel worden genomen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een traplift of een externe lift. Uw SkyLift adviseur denkt hierover graag met u mee.

Zonder zorgen overstappen

Wilt u vrijblijvend kennismaken met de diensten van SkyLift?

Wij kunnen u helpen met een inspectie van uw lift en een liftrapport. Wanneer u wilt overstappen is het goed om de volgende zaken inzichtelijk te hebben:

  • Welke looptijd heeft uw huidige overeenkomst?
  • Welke voorwaarden zijn er van toepassing?
  • Wat is uw contractdekking (bijv. all-in, uitgebreide service, basis service)?


Neem gerust contact op als deze gegevens niet of moeilijk te achterhalen zijn.

Meer weten?

Stel uw serviceovereenkomst zelf samen!

Wilt u graag volledige inspraak over uw liftkosten? De basis serviceovereenkomst is voor u waarschijnlijk het meest interessant. Bij de uitgebreide serviceovereenkomst worden kleine reparaties en storingen binnen de dekking van de overeenkomst verholpen. U krijgt dus alleen een offerte als er echt iets aan de hand is.

Voor beide overeenkomsten geldt:
U kunt ons online volgen, onze storingsdienst is altijd paraat en grote kosten worden inzichtelijk gemaakt met een meerjarenbegroting.

Meer weten?

Wij regelen de overstap voor u!

Wij verzorgen alles wat nodig is om over te stappen. Denk hierbij aan:

  • In de lift wordt ons storingsnummer kenbaar gemaakt
  • Waar nodig programmeren of vervangen wij het spreekluistersysteem in de lift
  • Uw keurende instantie wordt geïnformeerd
  • Een model opzegbrief die u kunt toezenden aan uw huidige onderhoudspartij.

Uiteraard worden al uw wensen inclusief alle liftinformatie doorgevoerd in onze systemen. Een monteur is daardoor altijd op de hoogte van de werkafspraken, bij wie hij zich moet melden en hoe hij snel bij uw lift kan komen.
Meer weten?

Wilt u meer informatie?

Vul onderstaand formulier in. Op werkdagen nemen wij binnen 24 uur contact met u op.