Bij een storing of de uitvoering van een onderhoudsbeurt, kan geconstateerd worden dat er een reparatie nodig is aan een of meerdere onderdelen. De flexibele service van SkyLift, maakt een snelle levering van herstelwerkzaamheden mogelijk, ook als uw onderhoudscontract bij een andere partij loopt.

Snel en adequaat

De reparatiedienst van SkyLift is gericht op een snel herstel van uw lift. SkyLift beschikt als enige liftpartij over een professioneel magazijn in Nederland met een zeer grote voorraad liftonderdelen. Ons onderdelensysteem bevat ruim 44.000 artikelen van 243 lift-technische fabrikanten. In onze voorraad bevinden zich zelfs ruim 6.000 gereviseerde onderdelen die niet meer nieuw verkrijgbaar zijn. Op deze manier beschikken wij in bijna alle gevallen over de juiste onderdelen om een installatie snel weer in bedrijf te stellen.

Tijdelijke oplossingen

Wanneer er geconcludeerd wordt dat een lift langer dan gewenst stil staat, kunnen er tijdelijke oplossingen worden gerealiseerd. Denk hierbij aan een boodschappendienst, traplift of een externe lift. Uw SkyLift adviseur denkt hierover graag met u mee.

Veel voorkomende reparaties:

  • Verhelpen van keuringspunten
  • Aanbrengen van frequentieregelingen
  • Vervangen van tractieschijf en draagkabels
  • Reviseren liftdeuren

Kwik-Lift

Geen onderhoudscontract bij SkyLift? Wij helpen u toch! Met onze Kwik-Lift formule bieden wij betaalbare, goedgekeurde alternatieven voor vrijwel alle lift-technische werkzaamheden. Zonder de verplichting van een onderhoudscontract! U kunt gewoon bij uw bestaande onderhoudsfirma blijven indien u dat wenst. Wij zorgen voor een juiste oplossing en garanderen 100% tevredenheid.


Zonder zorgen overstappen

Wilt u vrijblijvend kennismaken met de diensten van SkyLift?

Wij kunnen u helpen met een inspectie van uw lift en een liftrapport. Wanneer u wilt overstappen is het goed om de volgende zaken inzichtelijk te hebben:

  • Welke looptijd heeft uw huidige overeenkomst?
  • Welke voorwaarden zijn er van toepassing?
  • Wat is uw contractdekking (bijv. all-in, uitgebreide service, basis service)?


Neem gerust contact op als deze gegevens niet of moeilijk te achterhalen zijn.

Meer weten?

Stel uw serviceovereenkomst zelf samen!

Wilt u graag volledige inspraak over uw liftkosten? De basis serviceovereenkomst is voor u waarschijnlijk het meest interessant. Bij de uitgebreide serviceovereenkomst worden kleine reparaties en storingen binnen de dekking van de overeenkomst verholpen. U krijgt dus alleen een offerte als er echt iets aan de hand is.

Voor beide overeenkomsten geldt:
U kunt ons online volgen, onze storingsdienst is altijd paraat en grote kosten worden inzichtelijk gemaakt met een meerjarenbegroting.

Meer weten?

Wij regelen de overstap voor u!

Wij verzorgen alles wat nodig is om over te stappen. Denk hierbij aan:

  • In de lift wordt ons storingsnummer kenbaar gemaakt
  • Waar nodig programmeren of vervangen wij het spreekluistersysteem in de lift
  • Uw keurende instantie wordt ge├»nformeerd
  • Een model opzegbrief die u kunt toezenden aan uw huidige onderhoudspartij.

Uiteraard worden al uw wensen inclusief alle liftinformatie doorgevoerd in onze systemen. Een monteur is daardoor altijd op de hoogte van de werkafspraken, bij wie hij zich moet melden en hoe hij snel bij uw lift kan komen.
Meer weten?

Wilt u meer informatie?

Vul onderstaand formulier in. Op werkdagen nemen wij binnen 24 uur contact met u op.