Onderhoud

SkyLift is servicespecialist voor alle merken en typen liften in heel Nederland.

De beste zorg voor uw lift

Waarom uw lift laten onderhouden door SkyLift?

Goed onderhoud door een vaste monteur

Vriendelijke vakmensen uit de regio zorgen voor goed en frequent liftonderhoud.

24/7 snelle respons bij storingen en pragmatische opvolging

SkyLift heeft kennis, kunde en liftonderdelen in huis om alle storingen te kunnen oplossen.

Zicht op liftkosten met een MJOB op maat

Uw lift verdient een plan. SkyLift helpt om liftkosten voorspelbaar en beheersbaar te houden.

SkyLift is altijd in de buurt

Aan iedere lift wijst SkyLift een vaste onderhoudsmonteur toe. Bewust kiezen wij voor mensen die in de buurt van ‘hun’ liften wonen. Monteurs kennen hun regio en zijn snel in de buurt. Overdag, maar ook ’s avonds en in het weekend. Handig bij storingen.

SkyLift werkt met tien serviceregio’s, die ieder een deel van Nederland bedienen. Zo houden we de lijnen kort en communicatie overzichtelijk.

Uw lift verdient een plan!

Ieder gebouw en iedere lift wordt anders gebruikt en verdient daarom een onderhoudsplan op maat. SkyLift biedt drie contractvormen aan, die ieder aan te vullen zijn met opties die u belangrijk vindt.

Basis onderhoud: Goed onderhoud op basis van een vast aantal visites per jaar, inclusief een MJOB op maat.

Uitgebreid onderhoud: Naast onderhoud en een MJOB zijn kleine reparaties ook inbegrepen en worden storingen kosteloos verholpen. 

SkyLift L!VE: De beste en duurzaamste service. We bewaken uw lift met een universeel monitoringssysteem, grijpen bij storingen op afstand in én voorspellen kosten met liftdata.
 

Liftstoringen zijn er om opgelost te worden

SkyLift biedt snelle en pragmatische service bij storingen en opsluitingen. U kunt uw storing 24/7 melden via één centraal telefoonnummer: 088 505 1 505. Binnen de afgesproken responstijden zijn wij ter plaatse om het probleem te verhelpen.

Wanneer er een onderdeel met spoed vervangen moet worden, kunnen wij altijd een beroep doen op ons unieke en grootschalig opgezette onderdelenmagazijn. Hier is bijna ieder onderdeel wel te vinden of te bestellen.

Maak kennis met SkyLift L!VE

liftonderhoud van de toekomst

Lees meer over onze ontwikkelingen

Meest gestelde vragen

Waarom is regelmatig onderhoud aan de lift belangrijk?

Regelmatig onderhoud is cruciaal om de lift in goede conditie te houden en om de kans op storingen te verminderen. Door periodieke inspecties en onderhoudswerkzaamheden kunnen slijtage en potentiële problemen tijdig worden aangepakt, wat bijdraagt aan de veiligheid, betrouwbaarheid en efficiëntie van de lift.

Mijn lift is al erg oud. Kan SkyLift deze wel onderhouden?

Zeker. SkyLift heeft uitgebreide ervaring en kennis in het onderhouden van oude en nieuwe liftinstallaties. Met ons deskundige personeel en onze kennis van diverse liften kunnen wij uw oude lift effectief onderhouden en ervoor zorgen dat deze nog vele jaren meegaat, mits het juiste onderhoud wordt uitgevoerd.

Wat gebeurt er tijdens een onderhoudsbeurt van mijn lift?

Tijdens een onderhoudsbeurt bij SkyLift wordt de lift volledig nagelopen volgens een gestructureerd onderhoudsschema. Deurmechanismen, besturingssystemen en veiligheidselementen… alle vitale onderdelen worden gecontroleerd, gesmeerd en schoongemaakt. Het doel is om de lift in optimale conditie te houden en eventuele slijtage of problemen vroegtijdig op te sporen.

Wat is SkyLift L!VE en hoe werkt het?

SkyLift L!VE is een geavanceerd monitoringssysteem dat we installeren op uw lift om deze op afstand te bewaken. Het systeem verzamelt technische data over het gebruik en de werking van de lift. Deze data helpt om het vervangmoment van onderdelen beter te bepalen. Bij een storing kunnen we de oorzaak op afstand analyseren en in veel gevallen op afstand de lift weer in bedrijf stellen, waardoor de liftstilstand aanzienlijk wordt verkort. SkyLift L!VE wordt aangeboden in combinatie met een onderhoudscontract bij SkyLift.

Hoe vaak moet mijn lift worden onderhouden?

De onderhoudsinterval voor een lift varieert afhankelijk van het type lift, het aantal stopplaatsen en het gebruik. SkyLift adviseert om een lift minimaal vier keer per jaar te laten onderhouden. Dit zorgt ervoor dat alle componenten in goede staat blijven en helpt om potentiële problemen tijdig te identificeren en te verhelpen.

Stel hier uw vraag

Vul onderstaand formulier in. Binnen twee werkdagen neemt één van onze adviseurs contact met u op.