Veelgestelde vragen

Ik ben klant/leverancier van SkyLift en wil mijn gegevens graag laten aanpassen.

Als u als klant uw gegevens aan wilt laten passen neemt u contact op met uw vaste contactpersoon. Indien u als leverancier dit aan wilt laten passen stuurt u een e-mail naar administratie@skylift.nl.

Wanneer ontvang ik de factuur voor het liftonderhoud?

De factuur voor het liftonderhoud ontvangt u jaarlijks in januari, tenzij anders afgesproken. Uw vaste contactpersoon weet wat voor uw contract van toepassing is.

Ik heb een vraag over de werkzaamheden en/of het bedrag op mijn factuur. Met wie kan ik contact opnemen?

Voor vragen over de werkzaamheden die op de factuur vermeld staan neemt u contact op met uw vaste contactpersoon.

Er klopt iets niet aan de gegevens op de factuur. Met wie kan ik contact opnemen?

Staan uw gegevens verkeerd vermeld, of heeft u andere vraag van administratieve aard? Hiervoor neemt u contact op met onze financiële administratie via administratie@skylift.nl.

Welke betalingsvoorwaarden hanteert SkyLift?

SkyLift hanteert standaard een betalingstermijn van 14 dagen, tenzij anders afgesproken.

Wat zijn de fiscale gegevens van SkyLift?

KvK-nummer: 08127112
BTW-nummer: NL813499951B01
IBAN: NL71RABO0337807000
BIC: RABONL2U

Ons postadres is:

SkyLift B.V.
Postbus 264
3770 AG Barneveld

Naar welk adres kan ik als leverancier mijn factuur sturen?

U kunt uw factuur in PDF formaat naar inkoopfacturen@skylift.nl sturen.