Als u als klant uw gegevens aan wilt laten passen neemt u contact op met uw vaste contactpersoon. Indien u als leverancier dit aan wilt laten passen stuurt u een e-mail naar administratie@skylift.nl.
De factuur voor het liftonderhoud ontvangt u jaarlijks in januari, tenzij anders afgesproken. Uw vaste contactpersoon weet wat voor uw contract van toepassing is.
Voor vragen over de werkzaamheden die op de factuur vermeld staan neemt u contact op met uw vaste contactpersoon.
Staan uw gegevens verkeerd vermeld, of heeft u andere vraag van administratieve aard? Hiervoor neemt u contact op met onze financiële administratie via administratie@skylift.nl.
SkyLift hanteert standaard een betalingstermijn van 14 dagen, tenzij anders afgesproken.
KvK-nummer: 08127112
BTW-nummer: NL813499951B01
IBAN: NL71RABO0337807000
BIC: RABONL2U
Ons postadres is:
SkyLift B.V.
Postbus 264
3770 AG Barneveld
U kunt uw factuur in PDF formaat naar inkoopfacturen@skylift.nl sturen.