Bij uw aanvraag vragen we uw naam, woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer. Vervolgens neemt één van onze adviseurs contact met u op om een afspraak te maken om kennis te maken en uw lift te schouwen. Op basis hiervan maakt hij/zij een offerte.
Wanneer u over specifieke lifttechnische documentatie beschikt, zoals een keuringsrapport of inspectieverslag van een derde partij, dan kunt u dit bij uw aanvraag uploaden. Als er aanvullende gegevens nodig zijn bellen wij u.
Dit is afhankelijk van de aard van de werkzaamheden en uw wensen spelen hier een grote rol in. In de meeste situaties worden offertes binnen twee weken na schouwing verzonden. Heeft uw aanvraag spoed, bijvoorbeeld vanwege stilstand of een aanstaande VvE-vergadering? Laat het ons weten, zodat wij met u mee kunnen denken.
Nee. Een offerte opvragen is kosteloos en daarnaast geheel vrijblijvend.
Ja, dit is mogelijk en daarnaast ook zeer gebruikelijk. Geef dit aan bij uw aanvraag, zodat wij hier in onze aanpak rekening mee kunnen houden.
Tenzij anders afgesproken zijn offertes van SkyLift tot 30 dagen na dagtekening geldig.
Wilt u een offerte aanvragen voor liftonderhoud, reparatie en/of modernisering? Wij helpen u graag. Laat op deze pagina uw gegevens achter. Wij nemen vervolgens binnen twee werkdagen contact met u op.