Veelgestelde vragen

Waarin verschilt liftmodernisering van liftreparatie?

Alhoewel de twee disciplines raakvlakken hebben, zijn er verschillen. Liftmodernisering richt zich op het gepland upgraden van verouderde systemen en componenten om de lift weer up-to-date te maken. De afdeling reparatie richt zich op kleiner gepland projectmatig onderhoud, maar is daarnaast ook bezig met het oplossen van acute storingen of defecten. Modernisering is een vaak uitgebreid proces dat vaak een grootschaligere aanpak vereist dan reparatie, en richt zich vaak meer op lange termijn verbeteringen in plaats van onmiddellijke problemen.

Mijn lift wordt niet onderhouden door SkyLift. Kunnen jullie wel een reparatie uitvoeren?

Als uw lift niet door SkyLift wordt onderhouden, kunnen wij in sommige gevallen alsnog reparaties uitvoeren. Neem contact met ons op om de situatie te bespreken; wij zullen beoordelen wat mogelijk is en hoe we u het beste van dienst kunnen zijn.

Wat houdt liftreparatie bij SkyLift precies in?

De afdeling reparatie binnen SkyLift voert korte planmatige onderhoudswerkzaamheden uit, maar ook spoedreparaties die niet door reguliere servicemonteurs kunnen worden opgelost.

Hoe gaat de afdeling reparatie te werk?

SkyLift's reparatieafdeling werkt met regionale teams die door heel Nederland opereren. Deze teams zijn gespecialiseerd in het snel en effectief uitvoeren van planmatige liftwerkzaamheden. De afdeling werkt volgens een planning, maar heeft ook personeel dat ad-hoc in staat is om calamiteiten op te lossen.

Biedt SkyLift spoedreparaties aan?

Ja, SkyLift biedt spoedreparaties aan. Onze kernwaarde "Liften staan niet stil" weegt zwaar en zorgt ervoor dat storingen snel en efficiënt worden opgelost, zodat de lift weer operationeel is en de overlast voor gebruikers minimaal blijft.